onsdag den 25. maj 2016

Dag 23 - Los Angeles

I dag havde vi en hel dag som skulle bruges på ægte turistfacon i LA. Vi havde i går fundet ud af at hop on hop OFF sightseeing busserne afhentede kl 8.30 på hotellet og kørte retur igen kl 19. Så det var dem vi tog.

Vi kørte ind til Hollywood boulevard. Her gik vi først lidt op og ned men der var så mange gadesælgere at man blev helt forvirret. Så vi hoppede hurtigt ombord på bussen for at få set Hollywood og Beverly Hills. Turen tog ca 2-3 timer og ca. halvvejs stod vi af og besøgte farmers market. Et område der minder lidt om Torvehallerne. Her købte vi frokost inden vi gik i en butik kaldet Ross. Det er et lavprismarked/outletbutik med forskellige mærker. Her fik Naja købt en ny badedragt, Torben et par skjorter og vi fik købt en ekstra kuffert så vi er sikker på at komme ombord på flyet i morgen (med bagagen).

Efter et par timer hoppede vi igen om bord på bussen for at vende tilbage til Hollywood boulevard. Her hoppede vi på en anden bus der kørte til universal studios. Vi var dog kommet lidt sent afsted her så der var ikke tid til st se det men vi fik en idé om hvor stort det er.

Retur i Hollywood gik vi lidt rundt, spiste aftensmad og tog herefter bussen retur til hotellet. Det var skægt at få sat billeder på Hollywood fordi vi har hørt så meget om det men vi er vidst begge enige om at vi ikke synes det er så meget andet end souvenirbutikker og turistjægere.

Nu nyder vi en kop kaffe i hotellets lobby inden vi skal op og pakke færdigt på værelset. Vi har heldigvis fået lov til at tjekke ud kl 14 i stedet for 12 i morgen onsdag. Da vi først skal tage mod lufthavnen kl 15. Det er skønt for så har vi tid til afslapning.

Vi har haft den bedste ferie som vi glæder os til at fortælle mere om når vi er hjemme torsdag. Vi ses 😘