lørdag den 16. april 2016

Infuseret Vodka (med smag)

Interessen kom faktisk fra det i forbindelse med at jeg kiggede efter min nye SousVide. Hvor jeg læste mig til at mange infuseret deres spiritus med smage i SousViden.

Jeg læste nogle forskellige opskrifter og tænkte et par stykker må jeg da lige prøve af, på anden vis.

Jeg satte hurtigt en hjemmelavet Galliano (Vaniljelikør) og lidt senere en Kahlúa (kaffelikør).

Dette blev en stor succes med ''Gallianoen'' jeg lavede to drinks 1 med købt Galliano og den anden med den hjemmelavede, WOW som smagsforskel, helt sikkert den hjemmelavede der er mest smag i. Nu må tiden vise om den også er god som et Galiano shot.

Opskriften på ''Galliano'' og ''Kahlúa'' findes i under opskrifter til højre.

Kaffelikør

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusinde Tak for din kommentar til indlægget vi glæder os til at læse det og evt. besvare det.