fredag den 22. april 2016

Der forberedes til fødselsdage

I morgen står den på fødselsdag for Naja og hendes far Michael. Naja har jo først i maj, men da vi er i Las Vegas, holder vi fødselsdagen sammen med Michael.
Naja ønskede sig hjemmeløget laks, Michael ønskede sig en kartoffel sommer salat og sammen ønskede de sig også jordbærtærte til dessert.
Heldigvis for mig kunne jeg lige rede mig en fridag i anledningen af st. bededag. Så Naja bagte varme hveder til mig og min søster Susanne der havde hyggeaften igår mens Naja var på aftenvagt, til gengæld hygger jeg i køkkenet med køkkenmaskinerne idag.

I opskriftarkiv vil der komme opskrifter på lidt af opskrifterne i løbet af de næste par dage:
Varme Hveder fra igår
Pulled chicken burger fra igår, ligger der i forvejen :)
Varmrøget Laks
Sommersalaten med kartofler
Jordbærtærte

Der er ikke noget så dejligt som med en god lang fridag i køkkenet, så i ventetiden mellem tingene i gryderne og ovnen, biksede jeg lige frisk pastadej sammen til i aften (opskrift er i arkivet).


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusinde Tak for din kommentar til indlægget vi glæder os til at læse det og evt. besvare det.